خدایا.....

دلــتــنــگــی

زخمهاتو پنهان کن ، اینجا مردم زیادی بانمک شدن !

خدایا.....

خدایا!

من دلم قرصه!

کسی غیر از تو با من نیست٫

خیالت از زمین راحت، که حتی روز، روشن نیست!

کسی اینجا نمی بینه که دنیا زیر چشماته!

یه عمر یادمون رفته، زمین دار مکافاته!

فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم!

که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم!

وقت برگشتن، یه کم با من مدارا کن، شنیدم گرم آغوشت، اگه میشه منم جا کن…

     

     



انجمن آسمونـــــــــــــــیها

نظرات شما عزیزان:

زری
ساعت11:03---4 آذر 1391
یادمان باشد که : هرروز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را .

زری
ساعت10:59---4 آذر 1391
این دست های خالی و ساده دخیلتان ، ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید . . .

محمد
ساعت11:10---3 آذر 1391
زیبا بود ارزوی موفقیت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, ] [ 13:19 ] [ تینا ] [ ]

طراح قالب: آوازک