سکوت

دلــتــنــگــی

زخمهاتو پنهان کن ، اینجا مردم زیادی بانمک شدن !

سکوت

بعضی وقتا سکوت میکنی

چون اینقدر رنجیدی که نمیخوای حرفی بزنی…

بعضی وقتا سکوت میکنی

چون واقعا” حرفی واسه گفتن نداری…

گاه سکوت یه اعتراضه …

گاهی هم انتظار…

اما بیشتر وقتا سکوت واسه اینه که

هیچ کلمه ای نمیتونه

غمی که تو وجودت داری توصیف کنه!

 

 



انجمن آسمونـــــــــــــــیها

نظرات شما عزیزان:

sajad
ساعت21:34---2 اسفند 1391
علت بی خوابی ام را چگونه بگویم وقتی یاد تو از سقف اتاقم چکه میکند!!پاسخ:چقدر قشنگ

آنی
ساعت19:11---2 اسفند 1391
عهی...

من که همیشه در حال سکوتم...

وای تینا تو دیگه ازم نخواه بیام نظر بدم...پدرم در اومد بس که هی رفتم نظر دادم...من میام مطالبتو میخونم ولی حوصله ی نوشتن ندارم...
پاسخ:من موندم یه دختری تو سن تو چرا باید اینقدر کم حوصله باشه؟؟باشه عزیز هرطور راحتی


ساعت15:48---2 اسفند 1391
میگن هروقت دلت براى کسی'تنگ شد'

نگاش کن،صداش کن، نشنید" "دعاش"کن!! ">

نبود
پاسخ:منم دقیقا دارم همین کارو میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, ] [ 15:25 ] [ تینا ] [ ]

طراح قالب: آوازک