اس ام اس خنده دار

دلــتــنــگــی

زخمهاتو پنهان کن ، اینجا مردم زیادی بانمک شدن !

اس ام اس خنده دار

ترکه تو جبه تیر میخوره به قلبش به لره میگه:حلالم کن.لره سرشو میبره(مثل گوسفند)

 

ز دست زمانه تیر بایدبخوری/دائم غم نا گذیر باید بخوری

                                             صد مر تبه گفتم عاشقی کارتو نیست

بچه تو هنوز شیر باید بخوری

(این قسمت را با حس و حال بخوانید)اگر هم سفر عشق شدی(2بار)

.

.

.(این قسمت را ساده بخوانید)

قربونت کرایه مارو هم حساب کن

 

خروسه میره تو مرغ دونی میگه:منو این همه خوشبختی محاله محاله محاله

 

به پیر زنه میگن:ننه شوهرت بدیم یا بفرستیمت مکّه؟میگه:ننه مکّه که فرار نمیکنه!!

 

مرغ عشق گفت:پیر شدیم تو زندیگی مون یه خروس عشق پیدا نشد!!

 

اگه یه روز یه پروانه اومد نشت رو شونت نرونش چون من آدرس قشنگ ترین گل دنیا

رو بهش دادم

.

.

.

.

.

بذار یکم استراحت کنه خودش میره پیداش میکنه

 

2 تامیخ باهم از دواج میکنن ماه عسل میرن تو دیوار

 

2 مگس بسیجی باهم از دواج میکنن ماه عسل میرن دسشویی امام

بقیه رو بعدا میزارم

                                                                  "نظر یادتون نشه"                 

 الان من بالای برج وایستادم شوخی هم ندارم اگه بدونم دوسم نداری همین الان

.

.

با آسانسور میام پایین!!

 

به یکی میگن: یه جمله بگو که توش چای باشه، میگه:قوری!!

 

ازشب پرسیدم:چه بنویسم واسه کس که دوسش دارم؟گفت:مگه بیکاری، بگیر بخواب!

 

ای همه دارو ندارم،ای تو ماه شب تارم،جز تو من کسی رو ندارم،که سر کارش بزارم

 

به طرف میگن: اگه نصف دنیا رو بهت بدن چکار میکنی؟ میگه:  من فعلا می خوام درسمو

ادامه بدم!!

 

به طرف میگن: چرا اخبار امشب اینقدر طولانی شده؟ میگه: حتما قسمت آخرشه!!

 

یه نفر میره دکتر میگه: آقای دکتر مشکل من اینکه هیچکس منو تحویل نمی گیره!

دکتر میگه: نفر بعدی!

 

طرف میره بانک وام بگیره،ضامن نداشته منفجر میشه!

 

میدونی به کشمش چی میگن؟انگور بازنشسته

 

به قضنفر میگن نظرت راجع زلزله چیه؟ میگه طرح خوبیه تکان دهندست!!

 

یه آدم خسیس واسه بچه اش قرص اسمارتیس میخره روش مینوسه:

هر هشت ساعت نصفی!!

 

طرف خبر داغ میشنوه گوشش میسوزه!!!

 

زندگی


انجمن آسمونـــــــــــــــیها

نظرات شما عزیزان:

انیتا
ساعت14:22---21 شهريور 1391
خیلی باحال بود....مردم از خنده...
پاسخ:چه عجب دلت خواس یه سری بزنی خواهش گلم بازم میزارم


مهشاد
ساعت14:48---6 شهريور 1391
سلاااااااااااام.وبلاگتون عالیه.حرف نداره.به منم سر بزنید.پاسخ:گلم فکر کنم آدرس وبتو اشتباه دادی آخه میرم توش میگه همچین وبلاگی وجود نداره لطفا دوباره نظر بده و این دفعه آدرس رو با دقت بیشتری بنویس گلم ممنون از نظرت لطف داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, ] [ 19:40 ] [ تینا ] [ ]

طراح قالب: آوازک