دلــتــنــگــی

زخمهاتو پنهان کن ، اینجا مردم زیادی بانمک شدن !

نمی نویسم،چون میدانم هیچ هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی،

حرف نمی زنم،چون میدانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی،

نگاهت نمی کنم،چون تو اصلا نگاهم را نمی بینی،صدایت نمی زنم،

زیرا اشک های من برای تو بی فایده است،

فقط میخندم،چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام....

 

عکس عاشقانه تنهایی

 

 



انجمن آسمونـــــــــــــــیها

نظرات شما عزیزان:

یگانه
ساعت10:09---12 آذر 1391
خیلی قشنگ بود مرسی

peace
ساعت16:09---11 آذر 1391
سلام من لینکت کردم حالا نوبت شماست ممنون که بهم سر زدیپاسخ:خواهش میکنم....منم لینکتون میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 آذر 1391برچسب:, ] [ 13:12 ] [ تینا ] [ ]

طراح قالب: آوازک