من همون دیونم که..

دلــتــنــگــی

زخمهاتو پنهان کن ، اینجا مردم زیادی بانمک شدن !

من همون دیونم که..

من همون دیوونه ام که هیچوقت عوض نمیشه...

 

همونی که همه باهاش خوشحالن اما کسی باهاش نمی مونه...

 

همونی که اونقدر یه آهنگ رو گوش میده که از ترانه گرفته تا ریتم و خوانندش متنفر بشه....

 

همونی که هق هق همه رو به جون دل گوش میده اما خودش بغضاش رو زیر بالش

 

میترکونه.....

 


همونی که همه فکر میکنن سخته، سنگه اما با هر تلنگری میشکنه...

 

همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه اما همه ناراحتش میكنن...

 

همونی که تکیه گاه خوبیه اما واسش تكیه گاهی نیست...

 

همونی که کلی حرف داره اما همیشه ساکته...



انجمن آسمونـــــــــــــــیها

نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت21:04---18 ارديبهشت 1392
لینکم نمی کنی؟

Siavash
ساعت14:34---9 ارديبهشت 1392
سلام آبجي تو هم مثل خيلياي ديگه واسه خودتون عالمي داريد.

خسته نميشيد از عشق وعاشقي ميحرفيد.

مگه عجله اي داريد همش اول زندگي از عشق ديوونگي و احساسات.

بريد حاشو ببريد كه هنوز با مشكل واقعي مواجه نشديد.

چه دل خجسته اي....


پاسخ:من واسه خودم عالمی دارم ولی اگه از این مطالب میزارم معنیش این نیست که عاشقمو اینا... فقط چون قشنگه میزارم.. همین..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 14:22 ] [ تینا ] [ ]

طراح قالب: آوازک